Love rivals?_2

February 22nd, 2012, 1:05 am

Average Rating: None
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply Feruru, February 22nd, 2012, 1:17 am

You can ignore the speech bubbles above and read below~ <3 ;D Jeff: How did this clueless angel lost his memories? (T_T)
Steven: ??? :3
Eric: None of your business! >U
Jeff: .....*grabs Steven and hug Steven around his arms* Tell me. (T.T)
Eric: Let go of him *pissed*
Jeff: Not until you tell me. *hugs Steven tightly*
Steven: Yay~ This is fun! XD
Eric: You! (Steven) Don't get anywhere near him! Why did you even kiss him, idiot! >U
Jeff: ..He did it on his own will.
Steven: Yeah! (^7^) *idiot*
Eric: Shut up you!! D'<
-------------------------------------

I can't seem to draw Jeff and Steven very well here so they look off. (QuQ)

Reply Advertisement, August 19th, 2017, 9:00 pm

User's Comments:

Reply pucha, February 22nd, 2012, 1:24 pm

Pfff those three really get along don't they xD in a way it reminds me of Fruits Basket.

Reply Miss-llama28, February 22nd, 2012, 2:16 pm

LOL, this is just too adorable lmao xDD i love Jeff's responses to Eric. Steven you derp ahaha =w=

i might do a little comic as to how steven lost his memories though, the before and after ;9

@pucha: omg ahaha my little sister is watching fruits basket right next to me lmao

Reply Feruru, February 25th, 2012, 12:45 pm

@pucha: They sure do XD Hmm.. does it? I haven't watched/read fruits basket for about 4 years or more.. Haha (^^;)>

@Miss-llama28: Thank you X) Gasp! Can't wait <3 I so look forward to it! d(* 7 *)b

Post A Comment

Navigation: NEWS