Page 037

November 4th, 2011, 2:53 am

Average Rating: 5.00
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply Feruru, November 4th, 2011, 2:54 am

LOL Sei....XDD Haha, yeah, I didn't put much effort in this page since my lazy switch is on. But I can't help drawing out what will happen next~ <3

Reply Advertisement, August 23rd, 2017, 2:24 pm

Reply Feruru, November 4th, 2011, 8:05 am

whoops I forgot to include Jeff since he is left with Sei... Ah well, I leave that up to you, Scooter! =D

Sei's on sadistic mode which means he loves looking at our frightened Dinh (though I kind of made Sei to look like a masochist in this page instead (QvQ) )


[EDIT] I changed how the monster looked. At least it kind of look similar to the original XD;;

User's Comments:

Reply demetria656, November 4th, 2011, 3:08 am

..... -bows down to your almighty comic skills- Teach me your ways oh master! ;A;

Reply Fleffi, November 4th, 2011, 4:10 am

Y U SO GOOD
*agrees with demetria*

Reply Scooter-harts-salty, November 4th, 2011, 6:30 am

FFFFFFFF -third-
I can go next if no one else wants to :>
EDIT: HOW DID I NOT SEE THE TENTACLES THE FIRST TIME?!

Reply pucha, November 4th, 2011, 7:23 am

jafoajgoa you did this so fast! =D It's cool, I could not tell you were being lazy at all LOL

jfdaoejg What's going to happen next, Scooter?! D<

Reply Feruru, November 4th, 2011, 8:01 am

*the type to improve as best as can from love and supports* *squishes the four of you* <3333 It's all because of you all awesomeness~ No kidding (>//u//<)

@demetria656: D'aww youuu... You are one of the reasons to my skills <333 Also, I'm obsessed with reading manga that I even observed every details just so I can be like the artists. Ofcourse it has to be from my own effort and drawing style. It's all about motivation and inspiration (;v;)b

@Fleffi: For you love~<33 (QvQ)//

@Scooter-harts-salty: *glomps you* Yay! *waits in excitement*
haha, I had a feeling that the tentacles won't be visible but I leave it be.(^^;)>
Looking forward to your continuation of this *cheers you*

@pucha: Aww.., thank you~ \(Q//u//Q)/ Your pages excites my imagination that I just had to draw everything out for the continuation XD

Reply pucha, November 4th, 2011, 8:06 am

Whoa, I just realized Sei's sadistic face XD Win. You really don't skimp around details.

Reply Feruru, November 4th, 2011, 8:10 am

ILY~~ @pucha: Thank you so much~ That really made my day (with me being lazy and all..)(QvQ) <333 I hope I drew your monster right though.. Sorry if I drew it wrongly.. (^^;)>

[EDIT] Oh wait, I did drew the monster wrong *gets shot* Yep, I was lazy alright X'D

Reply pucha, November 4th, 2011, 8:56 am

@ Feruru: aw, you're welcome <3

Nah I think it looks pretty accurate xD I meant for it to have no lower jaw BUT this is close enough!! (>v<)/

Reply Miss-llama28, November 4th, 2011, 5:19 pm

Sei's face lol >D legit

Reply ScreamingInsanity, November 11th, 2011, 4:27 pm

Fffff LOOL This is just to epically awesome I just love Sei's face XDDDDD *stares at the awesome page of awesomeness*

Post A Comment

Navigation: NEWS